Antagningspoäng för Customer Experience Management vid Linnéuniversitetet
Programkod: LNU-71001HT2020
Antagningspoäng för HT2020
Urval | BI | BII | HP | SA | BF |
---|---|---|---|---|---|
Urval 1 | 14.35 | 15.30 | 0.40 | 0.00 | 0.00 |
Urval 2 | 12.60 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 |
Höstterminen år 2020 hade Customer Experience Management vid Linnéuniversitetet antagningspoängen 14.35 i urvalsgrupp BI, 15.30 i urvalsgrupp BII och 0.40 i urvalsgrupp HP. I urvalsgrupperna BF och SA hade utbildningen 0.00 respektive 0.00 i antagningspoäng.
Antagningsstatistik för HT2020
Totalt antal sökande
238
Antagna urval 1
59
Antagna urval 2
45
Under HT2020 sökte 238 personer till Customer Experience Management vid Linnéuniversitetet varav 37 i första hand. Totalt antogs 59 personer i det första urvalet varav 23 var män och 36 var kvinnor. I det andra urvalet antogs 45 personer varav 18 var män och 27 var kvinnor. Totalt sett hade denna termin en könsfördelning om 39% män och 61% kvinnor. Utbildningen hade alltså en majoritet kvinnor denna termin.
HT2018
Antagningspoäng för HT2018
Urval | BI | BII | HP | SA | BF |
---|---|---|---|---|---|
Urval 1 | 14.40 | 14.65 | 0.50 | 0.00 | 0.00 |
Urval 2 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 99.99 | 0.00 |
Höstterminen år 2018 hade Customer Experience Management vid Linnéuniversitetet antagningspoängen 14.40 i urvalsgrupp BI, 14.65 i urvalsgrupp BII och 0.50 i urvalsgrupp HP. I urvalsgrupperna BF och SA hade utbildningen 0.00 respektive 0.00 i antagningspoäng.
Antagningsstatistik för HT2018
Totalt antal sökande
217
Antagna urval 1
60
Antagna urval 2
40
Under HT2018 sökte 217 personer till Customer Experience Management vid Linnéuniversitetet varav 31 i första hand. Totalt antogs 60 personer i det första urvalet varav 18 var män och 42 var kvinnor. I det andra urvalet antogs 40 personer varav 15 var män och 24 var kvinnor. Totalt sett hade denna termin en könsfördelning om 33% män och 66% kvinnor. Utbildningen hade alltså en majoritet kvinnor denna termin.
HT2017
Antagningspoäng för HT2017
Urval | BI | BII | HP | SA | BF |
---|---|---|---|---|---|
Urval 1 | 15.05 | 15.73 | 0.70 | 0.00 | |
Urval 2 | 9.90 | 15.13 | 0.50 |
För höstterminen år 2017 hade Customer Experience Management vid Linnéuniversitetet antagningspoängen 15.05 i urvalsgrupp BI, 15.73 i urvalsgrupp BII och 0.70 i urvalsgrupp HP. Antagningspoängen för urvalsgruppen BF var 0.00 medan data saknades för urvalsgrupp SA.
Antagningsstatistik för HT2017
Totalt antal sökande
241
Antagna urval 1
60
Antagna urval 2
40
Under HT2017 sökte 241 personer till Customer Experience Management vid Linnéuniversitetet varav 38 i första hand. Totalt antogs 60 personer i det första urvalet varav 13 var män och 47 var kvinnor. I det andra urvalet antogs 40 personer varav 9 var män och 31 var kvinnor. Totalt sett hade denna termin en könsfördelning om 22% män och 78% kvinnor. Utbildningen hade alltså en majoritet kvinnor denna termin.
Antagningspoäng LinnéuniversitetetAndra utbildningar i Kalmar, Växjö